Servicii

Bucătăria tradițională
Bucătăria românească este formată din toate felurile de mâncare gătite, în mod tradițional, în spațiul geografic locuit de români. Este alcătuită din mai multe categorii de feluri de mâncare, precum gustări calde și reci, supe și ciorbe, un număr mare de este formată din toate felurile de mâncare gătite, în mod tradițional, în spațiul geografic locuit de români. Este alcătuită din mai multe categorii de feluri principale bazate pe carne, pește sau legume, și deserturi, multe având la bază un aluat din făină de grâu

Atmosferă caldă
Atmosfera calda, confortabila, implicarea si pasiunea de care dam dovada sunt atuurile noastre si transforma o simpla petrecere într-un eveniment adevărat.

Personal bine pregătit
Chelnerul sau ospătarul este o persoană, care servește consumatorii într-un local de consum de alimentație publică, care poate fi o cârciumă, cafenea, bar, berărie, grădină de vară sau restaurant.
Obligația principală a chelnerului, este de a servi la masă ceea ce au comandat clienții și în multe localuri tot el face nota de plată. Deoarece profesia de chelner este plătită rău, clienții lasă chelnerului un bacșiș. În unele țări ca Germania, bacșișul trebuie să fie de ca. 10% din costul consumației clientului. Multe restaurante aleg o uniformă specifică pentru personalul de chelneri.

Cele mai bune servicii
Oferiți un zâmbet fiecărui client.
Păstrați o atmosfera agreabila.
O ținută impecabilă.
Tacâmurile în ordine.
Cunoașteți meniul.
Tratați toți clienții cu multa atenție.
Debarasați mesele în mod profesionist.

Materii prime 100% naturale
Materia primă este materialul de bază din care sunt produse sau fabricate: mărfurile, produsele finite și materiile intermediare. Termenul de "materie primă" este utilizat pentru a desemna materialul aflat într-o stare neprelucrată sau prelucrată, minim, de exemplu, latex, cărbune, minereu de fier, lemn, aer sau apa de mare. Utilizarea de materii prime de specii non-umane, este observabilă la păsări care folosesc nuiele și obiecte pentru a construi cuiburi.

Respectăm clienții noștrii
Acordăm atenție maximă fiecărui client în parte;
Creeăm o atmosferă de amabilitate la care clientul să-și dorească să revină.
Când clientul ezită în alegerea produselor, îi propunem 2-3 tipuri de produse, prezentându-i calitățile fiecăruia.
Lasăm clientul să facă alegerea, nu-l forţăm, sugerăndu-i că a făcut o alegere bună.
Descriem în ce constă un anumit produs dacă clientul are nedumeriri.
Oferim clienților doar produse de calitate/conform comenzilor primite.
Nu contrazicem niciodată clientul; cine câștigă dispute, pierde clienți! Recunoaștem deschis dacă am greșit, reparăm greșeala fără discuții.
Cerem clientului opinia vizavi de calitatea produselor cumpărate și despre modul de servire a lor.
Mulțumim clientului pentru alegerea restaurantului și invităm să
mai revină.